Saturday 6 March 2010

Mari beli buku baru.
Maaflah dah lama saya tak menulis dalam blog ini.Bukannya malas tapi keadaan tak mengizinkan saya untuk menulis. Banyak sangat program kat sekolah yang menyebabkan saya keletihan, bila malam aje terus pengsan, nak baca novel pun tak sempat, novel yang ada dah setambun. Baca dua muka surat aje mata terus pejam. Perkembangan buku terkini tetap di ikuti tak pernah ketinggalan pun.Saya ada jumpa buku baru Rose Harissa. Best jalan ceritanya. Rugi kalau tak beli.



Ini pun satu lagi buku yang saya jumpa keluaran KakiNovel, member baca kata memang best buku ni tangkap lentok baca buku ini,nangis habis.Ini sinopsis dia yang saya boleh sertakan jangan tak beli. Saya dah cari di Kota Bahru tapi buku ini x da lagi tapi boleh beli online.

Sinopsis Pergilah Air Mata:

Sebuah bala… sebuah malapetaka telah merantai Badrul Datuk Hamidi dan Sabrina ke alam rumah tangga. Badrul yang tidak dapat menerima kenyataan ini tegar menyakiti hati Sabrina yang tidak bersalah. Air matalah peneman setia Sabrina, di dalam sangkar emas keluarga Datuk Hamidi. Tanpa ketahuan mereka, rupa-rupanya bala tersebut adalah rancangan seseorang yang tidak senang dengan kebahagiaan Sabrina. Hiduplah Badrul dengan salah sangkanya terhadap Sabrina dan Sabrina dengan kesedihan yang tidak berpenghujung. Mujurlah Datuk Hamidi tidak mudah melatah, tetap melayan Sabrina dengan baik.


No comments:

Post a Comment

Beli Buku

 

© 2010 SyoknyaBuku. Powered by Blogger.

Fresh Template by NdyTeeN