Monday 25 January 2010

Mari membaca bersama saya

Alhamdulillah,akhirnya dapat juga saya menulis disini.Saya baru nak berjinak-jinak dalam bloger ni. Di kesempatan ini saya nak mengajak rakan-rakan di luar sana bersama -sama dengan saya berjinak-jinak dengan buku. Saya ni salah seorang peminat novel terutama peminat novel alaf 21.Sudah hampir 200 koleksi novel alaf yang saya ada, tapi tak semuanya saya dapat baca lagi. Ini adalah kerana kesibukan tugas dan masa yang tak mengizinkan saya untuk menatapnya selalu. Ada masa yanag terluang saya akan baca. Jadi kalau ada rakan -rakan yang berkongsi minat dengan saya boleh lah kita berkongsi pendapat mengenai buku-buku yang telah di baca.Apa lagi .....mari kita kupas mengenai novel terbaru Aisya Sofea yang baru, tajuknya 'Yang Sebenarnya'.

No comments:

Post a Comment

Beli Buku

 

© 2010 SyoknyaBuku. Powered by Blogger.

Fresh Template by NdyTeeN